Ads

Pages

Language

Sunday, October 10, 2010

Sakit Tumit Kaki

Ada masa-masanya, saya selalu rasa sakit tumit kaki setiap kali bangun tidur. Ini disebabkan peranakan(rahim) telah turun. Selalunya mak bidan akan sengkang rahim untuk menaikkannya. Kalau duduk di bandar, susah juga nak cari mak bidan kan. Oleh sebab itu, saya mencuba bermacam-macam jamu tradisional untuk menguatkan dan menaikkan rahim.

Akhirnya saya telah terjumpa satu produk yang boleh menaikkan  dan menyehatkan peranakan(rahim) iaitu paramaria plus. Selepas memakan paramaria plus, saya rasa sihat dan tumit kaki sudah tidak sakit lagi. Tapi kenalah makan paramaria plus selama sebulan kemudian baru dapat hasilnya insyallah. Paramaria plus makan 2 biji pagi dan 2 biji malam.

Ingin mencuba, bolehlah email kepada saya.

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 20
Sabah & Sarawak: RM 22
Kos Penghantaran (Sem. Malaysia sahaja) : RM5.30 

No comments:

Post a Comment